Jarmark Bożonarodzeniowy 2023 – zgłoszenia

Regulamin Jarmarku Bożonarodzeniowego 2023 r.

ORGANIZATOR: Ośrodek Kultury w Miliczu

Do aktywnego udziału w tym przedsięwzięciu zapraszamy artystów, rękodzielników, rzemieślników, stowarzyszenia, placówki oświatowe, sołectwa, koła gospodyń wiejskich, lokalne gastronomie, wytwórców produktów lokalnych i ludowych.

TERMIN JARMARKU: 17 GRUDNIA 2023 r. (niedziela) Jarmark dla zwiedzających czynny będzie od 12:00 do 20:00

ZGŁOSZENIA: do 30.11.2023 r. (czwartek) LICZBA MIEJSC WYSTAWIENNICZYCH OGRANICZONA!

WPŁATY: do 09.12.2023 r.

  1. Warunkiem udziału w Jarmarku jest:
  • Wysłanie zgłoszenia on-line w terminie do 30.11.2023 r., oraz akceptacja wystawcy przez    Organizatora.
  • Nowy wystawcamoże być poproszony o fotografię asortymentu bądź swojego stoiska.
    •  Uiszczenie wpłaty na poczet organizacji Jarmarku Bożonarodzeniowego w kwocie:
       50 zł podmioty lokalne pochodzące z Gminy Milicz z własnym namiotem i wyposażeniem.
      100 zł pozostałe podmioty z własnym namiotem i wyposażeniem.

Organizator nie zapewnia sprzętu wystawienniczego w postaci namiotów, stołów, ławek.
W przypadku chęci wynajęcia sprzętu opłata jest następująca:
– PODMIOTY LOKALNE Gmina Milicz:
150 zł miejsce wystawiennicze, namiot, stół oraz dwie ławki
– POZOSTAŁE PODMIOTY:
250 zł miejsce wystawiennicze, namiot, stół oraz dwie ławki

2. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia po zapoznaniu się z oferowanym asortymentem. Odrzucamy plastikowe zabawki, balony, świecidełka i inne produkty produkcji masowej.

3. Opłatę należy wpłacić przelewem na konto Organizatora bezwzględnie do 09.12.2023r. Bank Spółdzielczy w Miliczu: 02 9582 0000 2000 0000 2600 0001
TYTUŁEM: Jarmark Bożonarodzeniowy 2023

Niewpłacenie opłaty w terminie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału
 w Jarmarku.

4.    Pierwszeństwo udziału w jarmarku mają podmioty lokalne!

5. Wystawcy zobowiązują się do zapewnienia funkcjonowania stoiska w godzinach trwania Jarmarku oraz obsługi osób wskazanych w zgłoszeniu.

6. W przypadku zniszczenia, dewastacji powierzonego przez Organizatora sprzętu wystawca zostanie obciążony kosztami dodatkowymi.

7. Wystawcy proszeni są o dostarczenie w dniu wydarzenia 1 kg cukierków, które będą rozdawane przez mikołaja podczas trwania Jarmarku.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wyniki finansowe wystawcy.

9. Wystawca zobowiązuje się do zapewnienia rezerw towaru gwarantujących zaopatrzenie stoiska.

10. Wystawca zobowiązuje się do poniesienia kosztów dowozu towarów.

11. Wystawca zobowiązuje się do estetycznego udekorowania stoiska w klimacie Bożonarodzeniowym.

12. Wystawca zobowiązuje się do bieżącego utrzymania porządku i czystości stoiska, posiadania kubła, worka na śmieci; uprzątnięcie stoiska po zakończeniu Jarmarku, w tym działalności handlowej podczas Wydarzenia.

13. Wystawca jest zobowiązany posiadać sprawne wyposażenie (np. przedłużacze, sprzęt, oświetlenie itp.)

14. Obsługujący stoiska gastronomiczne zobowiązani są do posiadania ważnej książeczki badań dla celów sanitarno – epidemiologicznych oraz aktualne badania sanitarne dopuszczające do kontaktu z żywnością.

15. W przypadku braku pozwoleń i uzgodnień na prowadzoną działalność na terenie Jarmarku odpowiedzialność (w wyniku kontroli np. SANEPID, lekarz powiatowy weterynarii) ponosi Wystawca.

16. Organizator wskazuje miejsce sprzedaży. Wskazane miejsce przeznaczone jest wyłącznie dla zgłoszonego Wystawcy (nie ma możliwości przekazania innemu wystawcy czy podnajęcia).

17. Organizator zobowiązuje się do udostępnienia stoisk od godziny 10:00

18. Organizator zabezpiecza dostęp do mediów, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu zapotrzebowania.

19. Organizator zapewnia kącik kawowo-herbaciany dla wystawców mieszczący się w Starej Rzeźni, ul. Szewska 1b.

20. Wystawca ubezpiecza artykuły handlowe, reklamowe, urządzenia wystawowe i techniczne we własnym zakresie.

21. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia towarów przed, po i w trakcie trwania Jarmarku.

22. Organizatorzy nie odpowiadają za szkody spowodowane kradzieżą, wandalizmem, działaniem sił przyrody
i innymi przyczynami losowymi.

23. Organizatorzy Jarmarku zastrzegają sobie w przypadkach zaistnienia okoliczności od nich niezależnych (pogoda, decyzje władz lokalnych, państwowych) prawo do odwołania, częściowego zamknięcia, skrócenia albo przełożenia terminu Jarmarku.

24. Wysłanie zgłoszenia on-line  jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Jarmarku.

25. Wystawco! Jeśli chcesz otrzymać fakturę, wpisz taką informację w UWAGACH w formularzu zgłoszeniowym.

26. Osobą z ramienia Organizatora Jarmarku, odpowiedzialną za organizację i przebieg Jarmarku, do której należy zgłaszać wszystkie kwestie związane z Jarmarkiem jest:

Magdalena Bolińska, 504-956-082 jarmark@kultura-milicz.pl


Formularz zgłoszeniowy dla wystawców